Ik heb de verkeerde gegevens ingevuld tijdens de bestelling/offerteaanvraag.


Geef ons even een belletje (070 3220540) en we maken het in orde.

 

Er gebeurde iets tijdens de bestelling, en het was niet mijn fout!?


Dan willen we graag weten wat er precies gebeurde zodat we het voor nu en de volgende keer kunnen oplossen. Mail ons even op info@versusshop.nl of bel naar 070 3220540

 

Betalen is mogelijk met:
- iDeal
- Achteraf betalen (tot 500,-)
- Mistercash
- Visa/Mastercard
- Maestro
- Paypal


Bij het betalen met iDeal maak je gebruik van het normale internetbankieren bij je eigen bank. Bij de iDealbetaling kunnen wij gelijk zien dat er betaald is en wordt je pakket dezelfde dag nog klaargemaakt voor verzending. Dit geldt in bijna alle gevallen ook voor de andere betaalmethodes.


Contant of met pin betalen


Als je je producten op komt halen, kun je bij ons contant of met Pin betalen.


Onze winkel is in Scheveningen:
Versusshop
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

 

Wat zijn mijn verzendkosten?


Verzending boven 50,-    gratis
Verzending  van 20,- tot 50,-         2,95
Verzending tot 20,-         4,95
Let op! Alle repairs (o.a. Kitecare) en onderhoud 6,95
Spoed, alle zendingen    + 20,-

(Spoedbestelling voor 16:00 met iDeal betaald komen de volgende dag voor 11:00 aan)


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?


Wij streven ernaar om het bestelde product de dag van bestelling nog op te sturen.  Is het product voor het 17:00 besteld en met iDeal betaald, dan kun je er vanuit gaan dat hij de volgende dag of de dag erna bezorgd wordt. Mocht er een langere levertijd op zitten, dan nemen wij meteen na de bestelling contact met je op. Al onze pakketten worden verzonden met DHL en zijn verzekerd tegen transportschade. 

Ik heb met iDeal betaald maar mijn bestelling is nog steeds niet binnen?


 Als je op werkdagen voor 17:00 uur je bestelling plaatst wordt deze indien op voorraad dezelfde dag nog verzonden. Is dit niet het geval, mail of bel ons even en vraag naar de Track & Trace code.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen


Stuur ons een email naar info@versusshop.nl met wat er verkeerd is geleverd en wij nemen contact met je op hoe het omgeruild kan worden. Natuurlijk kun je ook even bellen naar 070 3220540.


Ik heb niet goed naar de maten gekeken en nu past het product me niet


Ruilen van kleding kan binnen 7 werkdagen, mits de kleding nog nieuw is. Ruilen van andere producten kan tot 14 dagen na aankoop.


Het product is in orde, maar ik wil toch ruilen


Dat kan tot 14 werkdagen na aankoop, je kunt het product omruilen, of het aankoopbedrag minus de eventuele verzendkosten terug ontvangen. Het product mag niet gebruikt zijn of, in originele verpakking en in ongebruikte staat, kites dus niet uitgerold, barren niet uitgerold, kleding enkel 1x gepast.


Hoe moet ik mijn product terug sturen?


Je kunt je product opsturen naar:

Versus Kiteboarding
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

Zorg ervoor dat het product tijdens de verzending voldoende verzekerd is, want je bent zelf verantwoordelijk dat het product onbeschadigd bij ons aankomt. Het product mag niet gebruikt zijn of, in originele verpakking en in ongebruikte staat, kites dus niet uitgerold, barren niet uitgerold, kleding enkel 1x gepast.


Wel of niet op voorraad?


 Als een product op voorraad is en je op werkdagen voor 17:00 uur besteld wordt deze dezelfde dag naar je verzonden. Als het product dat je besteld hebt niet op voorraad is, zullen we dit zo snel mogelijk laten weten met de bijbehorende verwachte levertijd.

 

 

Hoe lang en wat is de garantie op mijn product?


 Op al onze producten zit 2 jaar garantie op fabrieksfouten en gebreken die de producten niet mogen vertonen bij normaal gebruik. Let op! Op surfboards zit geen breukgarantie.


Zorg voor je product


Hoe houd ik mijn kite in goede conditie?

- Leg je kite niet te lang in de zon, UV-licht is schadelijk, en daarbij horen kites niet te liggen, maar te vliegen!
- Laat je kites niet op het strand klapperen.
- Zorg dat je kites altijd helemaal droog zijn als je ze voor langer dan een dag inpakt.
- Houd je kite af en toe tegen het licht, zo ontdek je kleine beschadigingen voordat ze grote schades worden.

Hoe behandel ik mijn (surf)boardje?

- Als je een beschadiging of deuk hebt, vaar dan niet met je boardje door, je hebt dan grote kans dat
je (surf)boardje vol water zuigt. 
Wij kunnen je (surf)boardje weer helemaal gezond maken, neem daarom contact op als je schade hebt!
- Draait een schroef heel zwaar je boardje in? Stop dan en zorg dat je de schroef en de insert helemaal
schoonmaakt en voorzichtig alles weer aandraait, NOOIT FORCEREN.
controleer ook of het schroefdraad op de schroef overeenkomt met die van de insert.
Is het al te laat? Dan kunnen wij een insert ook vervangen voor een nieuwe.

Hoe behandel ik mijn wetsuit?

- Wetsuits laat je NOOIT in de volle zon drogen, je zet je oma toch ook niet in de stromende regen?
- Hang je wetsuit liefst altijd met zijn middel over een stok of stang en dus niet nat aan een hanger,
hij droogt zo ook sneller.
- Een wetsuit rekt het meest uit tijdens het aan- en uittrekken, neem hier dus liever iets te lang
dan te kort de tijd voor.
- Spoel je wetsuit bij voorkeur uit met zoet, schoon water.


Verzekering?

Alles kan stuk, en niet alles is altijd garantie.
Daarom kan het verstandig zijn om je materiaal te verzekeren tegen schade door gebruik.
Dit kost vaak maar een paar euro per maand en kan je een heleboel geld schelen als het nodig is.
Voorbeelden van verzekeringen zijn:


- Kitecare Aftercare 1 jaar lang gratis reparaties voor 99,- 
- Sportzeker complete reisverzekering
- Interpolis buiten-de-deur-verzekering 

 

Wat doen jullie met mijn gegevens?


We sturen je spullen op, verder laten we je met rust. Je e-mailadres blijft bij ons wel bekend voor als de fabrikant verlangt dat alle klanten worden ingelicht wegens een urgent garantiegeval.


Hoe zit dat met die nieuwsbrief?


Als je aanvinkt dat je een nieuwsbrief wilt, krijg je zo nu en dan (ongeveer 2/3x per maand) een overzichtelijke update in de mail. Hiermee houden we je op de hoogte van de laatste nieuws, testdagen en productnieuwtjes van Versus.


Over onze content


Zelf geschreven
Onze content wordt door onszelf geleverd, dit houdt in dat wij natuurlijk onze uiterste best doen om jullie de beste teksten, de beste foto’s en de beste reviews te geven. Ondanks alle aandacht kan er natuurlijk altijd een foutje insluipen, daarom kun je aan onze content geen rechten ontlenen. 

Copyright
Wij nemen onze producten en jullie serieus door de producten te testen voordat we advies geven of teksten schrijven voor de website. Wij vinden het daarom niet netjes en het is tevens verboden als andere partijen onze content gebruiken zonder toestemming, in het geval van copyrightschending zullen wij daarom ook direct een factuur sturen.

 

Wil je langskomen in onze winkel? Dat kan op het volgende adres:

Onze winkel is in Scheveningen met voldoende parkeergelegenheid:

Versus Kiteboarding
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

 

Over Versus kiteboarding


Versus Kiteboarding is de shop, school en testcentrum van Daan Groot en Eddy Lansink in Scheveningen.

Wij geloven in kwaliteit, in producten die doen wat ze beloven en blijven verbazen.
Dit doen we door in hoogwaardige merken te investeren die hun ontwikkeling en dus de klant serieus nemen en de tijd nemen om een goed product op de markt te brengen.
Wij doen er alles aan om de producten goed te leren kennen en jou zo een passend advies te kunnen geven, daarbovenop we bieden je ook de mogelijkheid om vrijwel alle modellen kites en boards die we verkopen te testen.
Op die manier kun je op je eigen sessie, op een testdag, of tijdens onze testdownwinders kennis maken met de producten.
Wij geloven in de eigen ervaring, zelf doen is weten of het werkt, of het bij je past en of je er gelukkig van wordt.
Vergelijk het ene met het andere en trek zelf je eigen conclusie.

Vanuit die filosofie geven wij ook onze kitesurflessen, waarbij de nadruk ligt op de zelfstandigheid en door middel van intensieve lessen zelf leren begrijpen hoe het werkt.
Geen vaargaranties of loze beloften maar goede lessen met nieuw materiaal en vakkundige instructeurs die meerdere jaren ervaring hebben met de sport.

Wij delen graag onze passie en focussen ons op specifieke producten die we extra aandacht geven.
Deze kennis is op onze website terug te vinden in de productreviews, clips met uitleg, foto’s en zelf geschreven teksten.
Op die manier bouwen we aan unieke en waardevolle kennis die van pas komt als de eisen streng zijn en de vragen moeilijk.
Door onze kite-, wetsuit- en boardrepair bieden we voor jou relevante service en krijgen wij ook een goed beeld van de zwakke plekken van de producten in de markt.
Deze informatie zetten we in bij jouw advies, het ontwerpen van customs en komende productlijnen! 

Bij Versus vinden wij goede service vanzelfsprekend, geen geouwehoer uit folders, maar eigen ervaring en gericht nuchter advies, dat is waarom je contact met ons of onze teamriders opneemt. 

6 dagen per week kun je ook bij ons langskomen in onze winkel in Scheveningen voor advies, reparaties, testmateriaal, een kopje goeie koffie of gewoon om je bestelling op te halen!

Tot in Scheveningen, tot op het water!


Onze gegevens


Versus Kiteboarding
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag


Winkel 070 3220540

www.versusshop.nl 
info@versusshop.nl 

www.kitesurfschoolversus.nl
info@kitesurfschoolversus.nl


Rekeningnr: 1608.62.302Rabobank
BTW VAT Nr: NL850256732b01 
KVK Nr: 51997975
IBAN Nr: NL61RABO0160862302
BIC code: RABONL2U